Merhabalar, kızım 3 yaşında. Bu yaz bez bıraktırmakla başladık. Çişi hallettik iyi kötü söylüyor kaka da söylemese de yapıyordu. Neden bilmiyorum tutmaya başladı günşerce yapmıyor yapmayımca da kabız oluyor. Lavman ya da fitil sürekli kullanmak istemiyorum. Kayısı bir sekilde yedirmeye çalışıyorum yemek/ çorba yumurta zeytinyağlı oluyor ama çocuktan tık yok. Denemiyor bile kaka yapmak için.