tugba12tugba Kızlar 1 aylık bebeğim akşam saat 7 ile 11 arası çok ağlıyor zor sakinleşiyor neden olabilir sizde de varmı aynı problem
elifozkan tugba12tugba ay benim bebeğimin aynısı. Sabaha karşı sakinliyor gazını da cıkarabildiği halde bu şekildeyiz kolik büyük ihtmalle
aybiiii Gaz sorunu olabilir büyük ihtimalle, ya da ayakta gezerek sürekli pışpışlayın 49 günlük olduk hala o durumdayız 😵💫
tugba12tugba aybiiii gazını çıkarıyor kucaktada geziyor ama sanki canı yanıyormuş gibi ağlıyor acaba bi sıkıntısı mı var diyorum bende :(
tugba12tugba elifozkan benimki de gazını çıkarıyor ama sanki canı yanıyormuş gibi ağlıyor çok üzülüyorum sizinki uyanık olduğu zamanlarda sakin duruyor mu ağlıyor mu hep
2124 Rezene çayı bize iyi gelıyodu birde ben yememe içmeme cok dıkkat ettım bulgur baklagıl karpuz kavun hep gaz yapıyo