Doğduğumuz zaman 3 tane deliğimiz vardı 8. Aya kadar hepsi kapandı 1 tanesi 35mm çapında ve yaklaşık bir aydır delik küçülmemiş ve büyümemiş aynı duruyor 2 yaşını doldurunca kapanmazsa doktor anjiyo diyor. O kadar canım sıkkın ki yani kötü bir durumu yok dedi ama anne yüreği canım çok sıkılıyor nasıl yol izlemeliyim bu durumu yaşayan anneler bana yardımcı olur musunuz?