Bebeğim 25 günlük 3 gündür ishal dün kesilir gibi olmuştu kakssı normaldi gece yine aynı ishal oldu kakası su gibi. Dün gece de hiç uyumadı bu yüzden mi uyumuyor ağrısı mı oluyor anlamadım önerebileceğiniz bişey var mı nasıl geçer yada acile mi götürsem acaba