kumsal02 Karaca önermiyorum gidip dandik marka alsan hiç olmazsa bozuldu dersin ucuzdu başka aldım dersin. Benim kahve makinemde Karaca bir anda köpüğü taşırdı servise gönderdik gitmeden önce kahvesi güzeldi ne zamana servise gitti kahvesi dahi acılaştı.