Kızım ço gazlıydı burda hep gaz postşarında yazmışımdır. Süt alerjimiz çıktı kullanmadığımız gaz damlası kalmamıştı. Şimdi sabahları 5 damla bio kullanıyoruz günde 4 defa 10 damla sab damla kullanıyoruz haricinde birde alerji için damlamız var. Gazını çıkartan ama sancı çeken bir bebeğim vardı dahada rahatladı ama tek tek kullanmadım hiçbirini