Görsel için özür dilerim ama bir türlü nereden geldiğini bulamadım.
Beş ay oldu bu eve taşınalı ve son yirmi gündür bu böceklerden görüyorum.Daha öncesinde yoktu.Balkonda,mutfakta,banyoda ve hatta yatağımda bile.Çok sık görmüyorum,tek tük görüyorum ama nereden geldiğini bilmiyorum.Evimde bozulan herhangi bir erzağım yok.Ev ve bina eski.Giderlerden mi geliyor bilmiyorum ama evi bırakıp kaçasım var inanın.
Eczaneden ilaç aldım,dün her yere sıktım.Bugün tekrar görmek canımı sıktı.
Tahta kurusu mu,susam böceği mi ne bilemiyorum ama psikolojim çöktü yirmi günde 😞