Bebeğim 8 aylık.
Akşam olunca uyku saati geliyor.
İhtiyaçlarını karşılayıp babasıyla güzelce öpül sarılıp beşiğine bırakınca dalıyor kendi kendine
Ama bugün internette bi yazı okudum
“Beşikte kendi kendine uyuması için dalana kadar yalnız bırakmak travmaya neden oluyormuş”
Ay ben şok oldum. Benim okuduğum diğer kitaplarda ya da izlediğim doktor videolarında desteksiz uyumaya yönelik olumlu şeyler vardı.
Kafam allak bullak oldu valla
Sizler nasıl yapıyorsunuz