BEn 5 aylıkken koymaya başladım hediye geldi yoksa biraz daha geç almayı düşünüyordum oğluma 7 aylıkken falan ama iyi ki de geldi o kadar rahatım ki 15 20 dk duruyor ordan oraya gidiyor gülüyor arada oyun minderinde vakit geçiriyor emeklemesede dönüyor kafasını kaldırarak😇 eşim de öle büyümüş hep etrafımda da öyle büyüyen bir çok bebek gördüm bi sıkıntıları yok inşallah kimseninde olmaz🙏🏻Okurken vicdan azabı çektim bir anda kötü bir anne olduğumu düşündüm ama bazen mecbur kalıyorsun maalesef 🤦🏼♀️