Merhaba kızları açıkçası 2 aydır bu sorunu yaşıyorum asla geceleri düzgün uyuyamıyorum bebeğim önceden sadece gece 4 de kalkar emer yatardı en azından 3. Ayında böyleydi belirli saatlerde uyurdu kısacası uyku düzeni vardı 4. Aya bir girdik herşey alt üst oldu asla uyku düzeni yok yanımda uyumak istiyor kokumda geceleri sürekli kokumu alıp emmek istiyor yataklarımız yan yana ona rağmen sürekli uyanıyor yanımıza alınca susuyor buna bir çözüm bulamıyorum iki aydır ne denediysem olmadı ve tek gece değil gündüzleri de sürekli uyanıyor asla 1 2 saat güzel bir uyku çektiğini bilmem kalkmadan uykuda ağlıyor meme istiyor bu konuda ne yapabilirim çıkmaza girdm işlerimi yapmak çok zor oluyor bir ona bir işe koşuyorum malesef ki çok yorucu bir hal aldı bu durum