4 gün önce yaptırdık oğlum 5 ay 20 günlük. Minik dikişleri var. Bardak kapatmıştık biz ve bu sabah kaldırdık bardağı. Rif diye bir ampul vermişti doktor, günde 3 kere sıktık. Ben çok sık bezini ve bardağını değiştirdim enfeksiyon riskine karşı. İlk gün fitil kullandık onun dışında çok şükür kolay ve rahat geçti.