Duru44 herkesin ağzında allah,kitap önümüze gelenin kapalılığını açıklığını yargılarız çünkü en müslüman biziz ama gel gelelim biri kılıçla tanımadığını öldürmekten geri kalmaz diğeri parçalara ayırır.Bunları yapanların boyumuz kadar işlenmiş suçu,cezası var ama güzel ülkemin tek derdi sokak köpeklerini uyutmak.Yurt dışında millet yere çöp atamıyor ceza korkusundan birde bizim şu halimize bak.Herkes elini kolunu sallayarak istediğini yapmaya hep devam edecek çünkü alacağı bir ceza yok.Önce cezaevine giren azılı suçluları,köpekleri uyutmamız lazım diğer türlü bizden hiçbir halt olmaz