Merhaba kızlar
Oğlum 4 Ay 17 Günlük emiyor şöyle ki gündüz üç uyku yapıyor bazen bir saat bazen bir buçuk saat falan farz edelim ki 7 de kalktı 8.30/9 gibi ilk uykuya geçiyor uyanınca iki saat uyanık tutup tekrar uyutuyorum mesela en son 6 da uyanıyor eşimin işten geliş saati 8/.8.30 kadar oyalayıp uykuya geçiriyorum ama benim çocuk gece çok kalkıyor iki saatte bir emmek istiyor ya da gazı oluyor ona kalkıyor gece daha az kalkması için bu uyku ayarlamalarını nasıl yapmalıyım mesela 4 den 8 E kadar uyutmayayım mı ya yada 5 den 8 E kadar falan ama bilmiyorum çok mız mız bir çocuk zaten ağlar kendi kendine asla durmaz maksimum on dakka sonra her şeyden sıkılır ağlar diş etleri çok sert salya hunharca bir şeylere sürekli ağzını açarak saldırıyı ağzına sokamadı mı ağlıyor diş den mi böyle sürekli uyanıyor huzursuz da diyorum