Dün sabah 9:30 gibi uyandık. Gözünden uyku akıyor ama 14:00′te ancak uykuya daldı ve taş çatlasın 2 saat ancak uyudu bir daha uyumadı. Gece uykusu için 21:30′da odamıza geçtik. Zifiri karanlık, altı temiz, gaz sorunumuz hiç yok, karnı tok ama 00:30′da ancak uykuya daldı ve sabaha kadar saat başı uyandı. Yatarken emziriyorum ve o şekilde uyuyakalır hep ama ne yapsam olmuyor. Dönemsel bir şey mi acaba? Şimdi de son bir buçuk saattir uyutmaya çalışıyorum yok olmuyor. Şuan kundak yaptım ayağımda sallıyorum 🤦 Grip olmuştuk atlattık epey sadece balgam sorunumuz var ama düzenli burun temizliği yapıyorum. Balgam rahatsız ettiği için mi uyuyamıyor? Onunla beraber ben de ayaktayım iyice dengem şaştı.