m1sc valla aynısı 10 dakika bile değil 5 dakika uyuyor uyanıyor ama bu her gün olmuyor bazı günler oluyor bazı günler güzel uyuyor bazı günler akşama hatta geceye kadar uyutmaya çalışıyorum ağlıyor emziriyorum bu defa çok emdiği için kusuyor kısır bi döngüye giriyoruz bende neden bilmiyorum daha 39 günlüğüz