sumeyyeuzuun_ Bayağı zaman oldu, çocuğumun yaşı dolsun bir daha görünmeyi düşünüyorum🥲 sizde durumlar nasıl?
mirooooo sumeyyeuzuun_ doğum yapalı 6 buçuk ay oldu hapa 2. Ayda başladım 4 ayda 2 kez oldum hala adet olmayı bekliyorum
defnegynk sumeyyeuzuun_ 4 ay düzenli kullandım. Adet olmadım doktora gittiğimde ilacı bıraktırdı. Hormon ilacı kulandırdı. Başka bir korunma yöntemi tercih ettim. Sonra adetlerim düzelmedi. Çocuğu emzirmediğim için normal bi doğum kontrol hapı kullanmaya başladım.
Alprslnemine Hapa basladim, hapı kullanmaya başlayalı hep leke şeklinde 2 hafta süren akıntılarım oldu ilk 3 ay olabilir yazıyordu ama devam edince pazartesi günü doktor randevusu aldım bakalim gorunucem