baharrkara Bebeğim 3 aylık emerken sütüm çok tazyikli geliyor yüzüne falan fişkıyor emmek istemiyor o yüzden hemen bırakıyor bi kaç yöntem denedim ama geçmedi sürekli kıyafet değiştiriyorum önerisi olan yardımcı olabilir mi
YgmrDru baharrkara benim de öyleydi yetişemiyor bogazına kacıyordu önce çok az sagım yapıp tazziği azaltıp o şekilde verebilirsiniz
baharrkara funda1636 denedim burda yazılanları ama geçmedi sağmaya çalıştım ama süt gelmiyor doktora görüneceğim