Haticeyns nemsiz olunca ve petek olunca cocuklarin burnu ve boğazı kuruyor oda kuru öksürük burun tıkanıklığı yapıyor.Eskiden annemlerimoz sobanın üstüne güğümle su koyardı oda nem yapardı.Kaloriferli evlerde mümkün değil tabi ki o nedenle eğer evde ben 40 altiysa kuruluk yapıyor.İdeal nem oranı 50