6 gün oldu oğlum tuvaletini lazımlığına yapmadı daha siftahını açmadık yani klozete zaten oturmuyor onun için lazımlık almıştım denemediğim şey kalmadı bütün oyuncaklarına çiş yaptırdım gösterdim aa bak bebek çiş yapmış dedim açmadığım çiş videosu kalmadı hep anlayışlı oldum kızmadım 20 dakkaya bir sordum ama yok olmuyor var mı aranızda böyle zorlanan anneler ve bebekler.