Kızlar adidastan kızıma ayakkabı alıcam onlinedan şimdi giydirmiycem yaza doğru giydiririm diye düşünüyorum şuan vicconun 21 numarasını giyiyor hafif büyük kalın çorapla tam olur, sizce yaza kadar 23 numara olur mu ayağına yazın rahat giyebilir mi alsam çok arada kaldım şuan 14 buçuk aylık kızım temmuzda 2 yaşında olucak allah nasip ederse