Beaawullf Kızlar doğum yapalı 2 buçuk ay oldu karnımda bebek hareketi gibi pıt pıt atan bisey hissediyorum normal mi
xtutku Beaawullf ben doğuralo 19 ay oldu benimkide hala içimde sanki bebek var hareket ediyor gibi normalmiş sordum doktora. 5 senelik sezeryan doğum yapan var ondada aynı
Hurremsultan1 Beaawullf benimde öyleydi 2 gün önce dedim bebek gibi bişey kıpırdıyo 2 gün oldu öyle ara ara sok tarafımda hahah
Beaawullf xtutku ay rahatladım canım çok sagol insan bi acaba bebek hareketi mı demekten kendini alamıyor😂
xtutku Beaawullf acaba hamileyim de farketmedim mi diye düşünüp test yapmışlığım var. Sezeryan kolay geçsin zor geçsin kesili bi işlem olduğu için karında yapışma dokularda yapışma sinirlerde felan oluyor buda onlardan kaynaklı
HE-SEN-COK-BILIYON Beaawullf hayali tekme diyorlar oluyormuş😂 ben karnımda bebek mi unuttular acaba diyorum 😂