askbebegimmbenim Arkadaşlar bebeğim 10 ay 16 gunluk buzamana kadar korktum yiyebilir mi diye yapamadım. Bugün yapmak istiyorum yumuşak güzel bir tarif deneyen varsa yazarmisiniz lütfen teşekkür ederim.
alperenmommm Bir yumurta Yarım muz Bir tatlı kaşığı irmik Bir tatlı kaşığı yoğurt Çay kaşığı ucuyla karbonat Muzu ez diğer malzemelerle karıştır yağlanmış tavada kapağı kapalı şekilde arkalı önlü pişir
askbebegimmbenim alperenmommm çok sağol canım geç kaldım korkumdan ama bugün heveslendim bı farklılık yapayım
askbebegimmbenim alperenmommm beyaziyla beraber mi yapıyoruz yumurtayı. Bu arada yumurtanın beyazıni da veriyorum
askbebegimmbenim alperenmommm yaptım az önce 2 tane yedi canım. Sağol biraz.civik gibi hissettim 2 çay kaşığı yulaf unu ekledim güzel oldu teşekkürler
alperenmommm askbebegimmbenim korkmayın korkmayın ilk başta övmeleri olabilir bu çok normal isterseniz pankek verin arkasından labne verin yumşatsın yada su verebilirsiniz
Aydakisiyahedicikk Ben altı aydan beri veriyorum şu an 13 aylık hala iki dişi var ikincisi daha çıkmadı bile ucu gözüküyor hiç Dishy yokken dahi verdim korkma sakın bebekÖğürür fazla geleni atabilir zaten tek şart sırtına vurma
Aydakisiyahedicikk Aydakisiyahedicikk Bir tane cennet elması olgun yarım muz bir yumurta bütün iki yemek kaşığı yulaf ya da buğday unu çay kaşığı ucu ile karbonat arkalı Önlü pişirir tam mevsiminde bebişe cennet elması yedir
askbebegimmbenim Aydakisiyahedicikk cennet elmasini hiç yedirmemistim alacagim aklımda malesef şuanda evde yok