HaticeYilmazNehir bende aynı sorunu yaşadım hatta ucunun kenarı yarılmıştı ağlayarak emziriyodum. Göğüs kalkanı aldım hava alıp kıyafete temas etmesin diye. Eczaneden madecassol merhem aldım öneri üzerine. Bolca sürüyosun o gece o göğsümü emzirmedim sağdım. Sabaha yarıklar kapanmıştı. Ben ne olur ne olmaz diye 2 gün sürdüm merhemi göğüs kalkanını taktım 2 gün emzirmedim sağdım ve tamamen geçti şuan hiç birşey yok. O merhem çok iyi geldi ileri derecedeydi çünkü yarıklarım.