Kızlar biz eşimle oğlum doğduğundan beri geri çekilme ile birliktelik yaşıyoruz 4 yıldır böyle devam ediyor eylülde regl oldum bitti bittiği gün eşimle korunmasız birlikte olduk ama sadece bir kere şimdi regl günüm geldi geçti 5 gün oldu cok düzenlin regl oluyorum ben ve 4 kere test yaptım negatif çıktı uzun süre korunup birkerelik içime bosaldı reglmi düzensiz yaparmı olmazsam zaten doktora gideceğim bu arada oğluma hamileylen 20. günde evde test yaptım çıkmıştı bunda hamile olsam çıkardı bence diyorum