Kızlar bebeğim 6 aylık burnu tıkalı çok zor nefes alıyor yaklaşık 1 haftadır bu şekilde sürekli serum fizyolojik su ile yıkıyorum günde 3 4 defa acaba bunun bir zararı olurmu birde başka ne yapabilirim biz iki kerede nebilizator ile oksijen verdim ona devam etmelimiyim başka ne yapabilirim doktoruna sordum bunlar yeterli başka birşey yapmaya gerek yok dedi öksürük vesare yok