nisakusum16 4.5 lıtre 7.199 tl bu fıyatın altına düşer mi Bide tüm tavuk sıgıyor mu 4.5 lıtreye 3 kısıyız evde
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU nisakusum16 ben ikilisini kullanıyorum, günlük kullanmaya küçük olan fazlasıyla yetiyor. Hatta büyüğü 2 kere filan kullanmışımdır oda misafir geldiğinde. Büyük ağır oluyor günlük kullanım için zorluyor
Mlk026 nisakusum16 almışken 2 li al misafir vs için bende 3.5 ve 6 var 3.5 olan elim ayağım. Bütün tavuk sığar bence bu arada 4.5’a
kolonyalimendil nisakusum16 fissler deyince aklıma İnsta da Zeynep’in harikalar diyarı geliyor 😂 4,5 tüm tavuk sığıyor demişti sanırım
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU kimbumadam ben vitaquick bluepoint olanı kullanıyorum büyüğü 6 küçüğü 4,5 olanı 🩵 ben yaklaşık 4 sene olacak kullanıyorum çok memnunum şimdiye kadar hiç beğenmediğim bir yemeği olmadı
BuzluKahve nisakusum16 3,5 lt kullanıyorum yıllardır. 2 kiloya yakın tavuk sığıyor. Büyük olan kullanışlı değil günlük için.