Selamlar, kızım 9 ay 3 günlük. Influenza teşhisi kondu 5-6 gündür hasta ve ilk defa hastalanıyor. Hastalığın ilk gününden bu yana bana resmen yapıştı. Gündüzleri yine çok fazla sorun yok ama akşam saat 7 itibariyle mızmızlanmaya başlıyor benden 1 sn ayrılmak istemiyor. Üzerini dahi değiştirirken ağlama krizine giriyor. 4. Ayından beri yatağında kendi kendine uyurdu şu an bana temas etmeden uyumak istemiyor, çığlık çığlığa ağlıyor. İlk defa kızımı böyle görüyorum. Gece kesintisiz uyuyan çocuk yatağında yatmaz oldu. Hastalık bitince düzelir diyin nolur, ilk defa hastalandığı için bilemiyorum normal mi değil mi ama kafayı yemek üzereyim:(