Sevda_06 merhaba öncelikle geçmiş olsun 🌺 Yıllar önce bı yakiniminda bu şikayeti vardı günlerce süren kanamasi hiç kesilmiyordu.Bir doktor sizinki gibi parça alalım demiş ama alaninda uzman bı doktor buldu sadece tek bir ilaçla normale dönmüştü.Tabi yaşı menopoza yakındı hormonların değişimine bağlı olarak rahim duvari kalınlaşmış.Size tavsiyem tek bir doktorun teşhisi ile kalmayın el elden üstündür.