Deletedmom_220 Kaç aylıkken yaptırılmalı Yani etkileri çok mu fazla? Kaç defa oluyor? 2 aylık aşımı yaptırdım. 2 aylık aşısından ne kadar süre sonra yaptırayım?
ASnowflake Deletedmom_220 ⅖ aylarda yapılıyor bizde çok bi yan etki olmadı ateş kusma vs yapmadı kalasını yaparken 3 gün boyunca köpük köpük yaptı o kadar
yarenozkk Deletedmom_220 bize 3.ay ve 5.ay yapalım dedi doktor 3.aydakini yaptırdım henüz üzerinden 10 gün geçti
Senbanabanude 2 aylıkken yaptırdım. Verem aşısıyla arasında 1 gün var. Doktorum verem aşısısın canlı bir aşı olmasına rağmen sorun olmayacağını söyledi zaten damla gibi birşey ağızdan veriliyor. Diğer dozunu 4.ayda yaptıracağım
fisnereceli 3 ve 5. aylarda yaptırdık. Yan etki yaşamadık en kolay aşılardan biri :) ağızdan veriliyor zaten.