prens_prensesannesi ben 1 ltlik kavanozlara kuruyorum. Hem kornişonu hem Jalapeno biberini aynı şekilde kurdum. En alta doğranmış sarımsak atıyorum 1 2 diş. Sonra kornişonlar. Yarısına kadar kornişon olduktan sonra 1 diş kadar doğranmış sarımsak atıyorum. Tekrar kornişon. Kavanoz dolunca 1 2 diş kadar doğranmış sarımsak, 1 yemek kaşığı kaya tuzu, 1 tatlı kaşığı şeker 1 çay bardağı sirke ekliyorum. Sonra kavanozu dolduracak kadar kaynar su ekliyorum. Bi 5 6 güne çıtır çıtır lezzetli kornişonlarım hazıırrr 😅😅