Kızlar oğlum 2 aylıkken gazın pik yaptığı zamanlarda her akşam aynı saatlerde huzursuzluğa başlar ağlar emmez susmazdı ancak duş aldırdığım zaman sakinleşirdi şimdi 4 ay 20 günlül son birkaç gündür yine aynı geceleri uykuda kıpır kıpır akşam oldu mu uykusuzluktan mahvolsa da uyumuyor inat ediyor emmiyor kucakta bile ağlıyor acaba 4.ay atağı denilen şeyi mi yaşıyoruz yoksa koliklikten mi aynı şeyleri yaşayanınız oldu mu