Hanımlar günaydın öncelikle.. 2 yaş 4 aylık bir oğlum var. Bu haftanın başında boğaz ağrisi nedeniyle doktora gittik ve ilaç yazdılar. Ilaaçlarini aksatmadan kullaniyordum ve genel durumu çok iyiydi çocuğumun. Bugün şehir dışına arkadaşlarimizla gezmeye gitmeyi planlamıştık. Fakat oğlumun geceden beri hafif ateşi çıktı. Güya bi iki saate yola çıkacağız ama gitsem mi gitmesem mi bilemedim 🥲 çok istediğimiz bir yerdi ve eşimin izin almasi çok zordu bir günluğüne de olsa gitmek iyi gelirdi. Çok araftayım siz olsanız napardınız ?