Arkadaşlar merhaba. Oğlum grip olmuş bu ay iki sefer oldu. Eşim hasta bana bulaştı heralde benden oğluma. Memleketimden ayrıyım bakacak kimsede yok Antibiyotik kullandık 15gun önce bu gece ateşlendi duş aldırdım ağrı kesici verdim napacam bilmiyorum o kadar dikkat ediyorum yemesine içmesine ama çok hasta oluyor