Baby__momy Kızlar ilk oglum dogdugundan beri bir gece kesintisiz uyumamıştır artık cinnetin eşigindeyim allah rızası için bişey diyin 4 yaşında artık neden kalkıp aglar ya bıktım yemın ederim bıktım ya susturuyorum yine kalkıyor 1 saat sonra
selensrdg Baby__momy cocugun uyanması için sebebi yok o yaşta. Korkuyor olabilir mi? Basucuna ufak kuran koyun veya sizinle yatmaya alısıksa ayrı yatırıyorsanız da yapar
miniksercedefne Baby__momy çocuğunuza karşı anlayışlı olun. Çok zorlandığı bir dönemden geçiyor demek ki.. evde farklı bir durum var kardeşi olmuş ve çok küçük. Kaygılanıyor muhtemelen. Çocuğunuza daha çok ilgi gösterin sarılın öpün oyun oynayın. Kardeşi olsada onu ne kadar sevdiğinizi görsün bilsine…
miniksercedefne Baby__momy Kızlar ilk oglum dogdugundan beri bir gece kesintisiz uyumamıştır Yani burda sebebini siz söylemişsiniz. Siz ne kadar sakin kalıp eşit şekilde ilgilenirseniz çocuk normale döner.