Sevgili annelerimiz, nasılsınız umarım hepiniz ve evlatlarımız iyidirler:(( ülkemizin gündemine yetişilmiyor gerçekten akıl sağlığımızı korumamız neredeyse güç ciddi anlamda piskolojim bozuldu ya😓 5 çocuğum var onları nasıl koruyacağım, çok korkuyorum. Pedofilimi desen piskopatlar, ruh hastalarımı desem nasıl bir ülke olduk böyle! yargı sistemimiz resmen çökmüş bir vaziyette… bu saat oldu 3 küçük çocuğum bronşit yprgun ve halsizim ilk defa bebeğim 2 saat aralıksız uyudu ama ben bu piskolojitle uyuyamıyorum… adalet sisteminemi kızayım çökmüş olan yargı sisteminemi yoksa sözde bizi temsil eden milletvekillerin sadece maaş için orada bulunmalarına mı, gerçek anlamda hukukun üstünlüğü olmayan ülkememi yanayım bilemedim… kafayı yiyeceğim şimdi nasıl gönül rahatlığıyla ben evladımı okula gönderecem… nasıl dışarı çıkacaz çok çok üzgünüm, mutsuzum… endişeliyim, korkuyorum…😔😔😔