kuzeyarinn Bir tane oğlum var , sırf bu sebeplerden çocuğuma kardeş bile düşünmüyorum. Hatta bazen diyorum ki keşke oğlumuda bu dünyaya getirmeseydim. Nasıl koruyacağız , nasıl kötü insanlardan uzak tutacağız bilmiyorum. Bir kavanozun içinde gözümüzün önünde yaşatamayız , bu kadar kötü insan nasıl türedi, önüne geçilemez bir hal aldı. Allah hepimizin yardımcısı olsun. Bu ülkede sağlıklı bir psikoloji çok zor .