Kızım anasınıfına başladı ve 2 gün önce sacında beyaz birseyler gördüm 4-5 tane anlayamadım cok banyo yaptırdım. Bugünde farkettim ve sac teline yapısmıstı sanırım sirke😔 hemen eczaneden bit ilacı spreyi falan alıp kullandım. Herkes sirke için iki parmağının arasına alıp cıtlat diyor ama bu öyle olmuyor her bulduğumuzda deniyorum ama hiç çıt sesi cıkmıyor ne yapacağımı asla bilmiyorum psikolojim bozuldu 😔