Kızım 4 yaşında ve anaokuluna alışamadıgına dair post açtım diye hatırlıyorum devamına gelelim bu çocuk 10 Eylül’den beri okula alışamadı neler yapıyoruz ediyoruz maymun etti resmen bizi neyse öğretmenin ilk başta kızıma karşı ellerini birleştirip içeri zorla sokmaya çalışmıştı konduramadım eşim dedi ki canını yakmamıştır neyse biz kapıda hep bekliyoruz eşim daha doğrusu ne zamandan sonra ben gittim kızımı bırakmaya daha önceleri başka sınıflara girmek istemiş kızım ve girmişti babası getirirken velhasıl kelam bugün ben götürdüğümde kızıma resmen çanta beslenme ve sulugunu hepsini içeri götürmesini söyledi kızım ise anne çok agır dedi bende tek tek götür kızım dedim benim girmeme izin vermedi neyse çocugun zar zor elinden artık sulugu aldı kızım yine o öğretmenin sınıfına girmek istemedi zorla sokmaya çalıştı ağladı neyse bıraktı gitti sonra öğretmen bana da dediği şu diğer çocuklar çok etkileniyor böyle olmaz nasıl cevap veremedim şaşırdım işte samimiyetsiz kızım sarıldığında üstten sarılması çok seviyordu öğretmenini bugün sınıftan çıkarken kızımın diğer arkadaşına sahracım görüşürüz deyip kızıma hiç birşey dememesi ben bunların hepsini zor bir çocuk olduğu kabul etmediği için çocuğuma karsı kin besledigimi düşündüm ve sanırım hislerimde yanılmadım kızım çıkıştan önce oyuncakları dağıtmış kızıma topla çabuk onları sonra evine yürü git demiş bana gerizekalı diyor ve kızıyor hatta yanagıma vurarak gösterdi bu arada yanagımda orta şekilde vurduğunu annene söyleme dediğini söyledi hatta anne kızma bana anlatıcam falan yaptı çocuğum yalan söylemez bilirim ama çocuğumun sınıfına girmek istememesi falan bu yüzden pazartesi babasıyla ilk işimiz müdüre gitmek içim içimi yiyor bugün asırı moralim bozuldu ne olur birşey diyin çocuklar yalan söylemez deni