meliko04 siz daha iyi bilirsiniz tabi ama bence hiç gerek yok gece mamalarına. Ben , erken uyanmışsak kahvaltı , meyveli yoğurt , bi de akşam 6-7 gibi çorba yediriyorum sonra sabaha kadar memeyle devam ediyorum ki 2-3 kez uyanıyor. Geç uyanmışsak sadece kahvaltı ve akşam çorba veriyorum . Hatta bu öğünlerden önce emzirmeye çalışıyorum çünkü öncelik meme/mama sonra ek gıda :)