Kızlar dün yazmıştım anneannem hasta onu görmeye gitmek istiyorum diye. Kararsız kalmıştım baya ama gitmeye karar verdim. Babam ve kardeşimle birlikte uçakla gideceğiz yalnız değilim yani zaten yalnız hayatta gidemem. Kızım 7 buçuk aylık. Özellikle mutlaka yanına al dediğiniz , mutlaka yap dediğiniz bir şey var mı? Çok endişelendiriyor bu yolculuk beni.