@biremzikmeselesi merhaba ben Şifada doğum yaptım.
Kontrollerim falan hep oradaydı.
Mehmet Murat Altındağ’dı doktorum.
Çok memnunum çok aşırı iyi bi doktor.
Sohbeti ilgisi çok iyi.
Gerçekten öneririm.
Barış hoca ve Sevil hakkında bilgim yok.
Devlette ise Cahit hoca var beğenen var.
Berivan hocaya asla ama asla gitmeni önermiyorum 😃😃