ay1003 Yaademm son adet günümden sonra yapacağım salı gününe kadar regl olmassam hemen yapacağım umarım olmam. Zor sabrediyorum ama 🫢😅
ay1003 Yaademm bilemiyorumki yumurtlama olduğundan beri kasık ağrısı oluyor arada birde grip oldum belirti fln yok 😂 olursa gerçekden çok şaşırırım. Koku hassasiyeti olur öyle anlarım diyordum ama o da yok. 😅
ay1003 Yaademm inşallah çok teşekkür ederim. Ama bugün test yaptım dayanamadım negatif çıktı yarın regl günüm normalde
Yhmerve ay1003 teşekkürler yorum için ne zamandır korunmuyorsunuz acaba oğlum 4 yaşında yaklaşık 8-9 aydır korunmuyoruz gebelik olmuyor 😕 ovulasyon hiç denemedim
ay1003 Yhmerve 2 yıldır olacaksa olsun diyerekten geri çekilme ile korundum 2-3 aydır da hiç korunmuyorum. Ovülasyon testini bu ay kullandım sadece. Normalde bugün regl günüm ama olmadım henüz
Yhmerve ay1003 tamamen bıraktık bu 8 ay içerinde geri çekilme de dahil. İlaç prezrvtf vs hiç kullanmadık da. Bakalım belki de zamanı vardır 😕
ay1003 Yhmerve evet olabilir doktora görünmekde fayda var bende bu ay olmassa doktora görüneceğim. Ama soğan suyunuda içmeyi düşünüyorum. Sadece bir defalığa mahsus 15 gün deneyeceğim. Rahmi temizlediği söyleniyor birde gebe kalanlar olmuş bu kürden sonra.
EsrraZ ay1003 kız ben denedim bunuda bende etkisi olmadı hep çizgi netti araştırdım pikos olan insanlarda bu test geçersiz oluyormuş hüsrana uğramıştım 😂 umarım sizde yarar ALLAH gönlünüze göre sağlıklı hayırlı bir evlat nasip eder 🙏
ay1003 EsrraZ amin canım Allah isteyen herkese sağlıklı sıhhatli hayırlı evlat versin. Ben daha önce denedim ama çizgi belli belirsizdi ovülasyon testinde. 2 belirgin çizgi olunca buraya attım fotoğrafı. İnşallah olmuştur ☺️🌸