Kızım 4 aylık oldu bugün. 3 aylıkken 3 gün üst üste kakasında kan gördüm hemen kestim süt ürünlerini doktordan randevu aldım o da önce kes dene sonra bide ye dene dedi. Kestikten sonra da yedikten sonra da bidaha kan görmedim mütüşlü da değil şuan kakası ama bir kaç gündür şu gibi çişten farkı sadece rengi diyebilirim. Alerji doktoruna da götürdüm test yapalım ama çıkmaz dedi öyle de oldu yaptılar deri testi çıkmadı ve kan bidaha görmediysen diyet yapmana gerek yok dedi. Yapmıyorum diyet ama kendimce kan görmeyeyim diye peynir yemiyorum ayran süt yoğurt yiyip içmiyorum diğer her şeyi yiyorum çok katı bi diyet yapmıyorum yani ama en ufak bi ağlıyo mesela hemen alerji ni acaba ondan mı diyorum ir kaç gündür de meme emerken sürekli ağlıyor uyurken fön sesiyle uyuyor bende onu açıyorum o şekilde emiyo zorla uyurken falan da emiyo ama bilemiyorum acaba 4.atağı mı alerji tam olarak nasıl bişey yanı her seferinde kan gelmedi gerekir mı alerjisi varsa onu da bilmiyorum. Ya da meme reddi mı var yediğim mı rahatsız ediyor da etmiyor kafamda deli sorular. Alerji durumunu kafamdan atamıyorum bi türlü doktora geçen hafta gitmiştim diyet yapmanı gerektirecek bi durum yok şuan için dedi ama içim rahat değil kakası neden su gibi olsun ki bilemedim yardım lütfen