nazliminannesi Kızlar iyi akşamlar internette bakındım da sağlık ocağı doktoru yazdı bana bu ilacı internette süte geçer yaziyo o yüzden kullanmadım 3 aylık kızım var emziriyorum kullanan varmı
Pdanne12 nazliminannesi evet ben kullandım. Kadın doğum uzmanı vermişti. Birine daha sordum o da kullanabilirsin demişti.
Pdanne12 nazliminannesi öyle maalesef. Ben de tedirgin olmuştum. Bi doktora daha danıştım. O da kullanabilirsin demişti.
nazliminannesi Pdanne12 denwyecegim bakalım bende daha önce bir sürü ilaç fitil kullandım ama geçmeyen bı enfeksiyon var maalesef doktor bu sefer bunu verdi bakalım
Pdanne12 Papatya-eylul88 evet hala enfeksiyon var. Geçirmedi hiçbiri. Nioli yağı tavsiye edilmiş hep. Sipariş verdim bi de onu kullanacağım inşaAllah
hfsgltn Fitil olanı vardı ben onu kullanıyorum mantar ve enfeksiyon sizin kide fitilse hiç sıkıntı olmaz ben hamilelikte emzirirken hep kullandım korkmayin:) çokta etkili
Pdanne12 Papatya-eylul88 sizde de akıntı varsa mutlaka doktora gidin ihmal etmeyin. Ben ihmal ettim şuan geçirmekte zorlaniyorum