eslemhuma58- yok canım benımde ilk bebegım gogsun bosalıyorsa emıyordur ve doyuyordur ve arada agzından memeyı cek sılıkon ucta süt var mı dıye ve sılıkon ucu takarken gogsunun ucunu ıyıce cek gelınle cıkart bebegıne oyle ver ve bebegın kucukken bır emzırme danısmanından destek alıp bırak ben bıraktıramıyorum daha önceden boyle bır bılgım yoktu benden sana tavsıye mutlaka destek al 100 lıra gıbı bı fıyatı var cok rahat edersın