Kızım 4 aylık. Bugün sütümü sağıp verdim. 40 dakikada 120 cc sağabildim. Normal mi az mı bilemedim. Bebeğim bu zamana kadar hep emdi meme reddi başladı son günlerde. Biberondan vereyim aç kalmasın dedim ama az çıktı sanki. Üzüldüm acaba sütüm az da ondan mı emmiyor