Kesinlikle alınması lazım sürekli tekrarlar ve sürekli ağrı sıkıntı yaşarsınız hamileliğimden beri yaşıyorum başta anlaşılmadı hatta bebek baskı yapıyor denildi ne acılar çektim doğumdan 15 gün sonra değerlerim yükseldi ciğerime iltihap yaptı çamurlaşma yaptı 1 hafta hastanede yattım aç susuz kaldım değerlerim düşürdüler sonra direk ameliyat çok şükür artık o ağrılar yok yaşanmaz öle valla😓