Herkese merhaba bebeğim yeni 9 aylık oldu ama desteksiz hâlâ oturamıyor bikaç dakika oturuyor bu kez düşmeyecek diyorum gene düşüyor bu normal mi? Aranızda böyle olan var mı demir eksikliği ve d vitamini eksikliği çıktı acaba bundan olabilir mi..( doktoruna danıştım bişeyler almak için düşüyordur dedi sadece)