İmdat diyorummm. Çok huysuz inanılmaz bu hafta başında burun tıkanıklığı yaşadık sonra aşı olduk sonra da canım oğlum 4.aya girer girmez kendini ana kucağından attı ve çok korktu hasteneye gittik allahtan hiç bişeyi yok şu anda bi saniye başını boş bırakamıyorum korkudannve aşırı huysuz herşey üst üste geldi bu yüzden mi huysuz yoksa atak mı çözemedim ama inanılmaz yoruldum 😓