Kdrsmsgkcbs Merhaba bebeğim çok gazlı 7 aylık gastroenteroloji doktoru bu şurubu ve enterogis önerdi aranızda kullanan var mı???
Ruya_Mert Debrıdat kullandm gece uykusundan uyanıyordu kızım ılac rahatlattı hala arada baktım huysuz 1cay kasıgı ıcırıyorum